עם סיומו של מושב הקיץ, אנחנו שמחים לחשוף את "מדד החירות", המדרג את חברי הכנסת על פי תרומתם לחקיקה המקדמת את ערכי חופש הפרט והשוק החופשי.

נתוני המדד מתבססים על נתוני ההצבעות והצעות החוק הפרטיות של הח"כים שנאספו מתחילת כהונתה של הכנסת ה-20 ועד היום.

אנחנו מברכים את חברת הכנסת Sharren Haskel שרן השכל ואת מפלגת הבית היהודי על מקומם בראש המדד ואנחנו קוראים לשאר חברי הכנסת לעשות יותר לקידום חירות במדינת ישראל.

נפתלי שינדלר, מרכז פרוייקט "מדד החירות" של התנועה הליברלית החדשה אמר היום כי "מדינת ישראל ממוקמת בימים אלה במקום בינוני למדי במדדי החירות העולמיים ועובדה זו נובעת באופן ישיר מההיסטוריה של ישראל כמדינה סוציאליסטית קיצונית, שהולידה את הגופים המונופוליסטיים, את ההסתדרות ואת הריכוזיות במשק". לדבריו, "מדד החירות", בניגוד למדדים אחרים המקדשים את החקיקה הפופוליסטית והמסוכנת, כלשונו, "מלמד אותנו דווקא על הח"כים האמיצים והאחראיים בכנסת, הפועלים בעקביות למען קידום חקיקתי של ערכי חופש הפרט והשוק החופשי.

"חברי הכנסת המובילים במדד, פועלים באחריות כלכלית המציבה את האזרח הישראלי במרכז, גם אם מדובר בחקיקה לא פופולארית. בהקשר זה, משמח לראות שדווקא חברי הכנסת הצעירים יותר בקואליציה, נוטים להצביע ולקדם את ערכי חירות הפרט והשוק החופשי אך לצד זאת, נשמח לראות במדדים הבאים ח"כים מכל קצוות הקשת הפוליטית"

לקריאה נוספת ב ערוץ 7
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/328858

תגובות