אם ישראל רוצה להצדיק את התואר "סטארט-אפ נישיין" הגיע הזמן להוביל בחזית הכלכלה השיתופית בכלל והתחבורה השיתופית בפרט תוך כדי הורדת יוקר המחייה וקלות התנועה. ההוצאה החודשית על תחבורה בישראל היא הגורם השני (אחרי הוצאות הדיור) התורם ליוקר המחייה בישראל והיא גם הגורם הראשון בפשטות וקלות הפתרון המוצע.
אם ישראל רוצה להצדיק את התואר "סטארט-אפ נישיין" הגיע הזמן להוביל בחזית הכלכלה השיתופית בכלל והתחבורה השיתופית בפרט תוך כדי הורדת יוקר המחייה וקלות התנועה. ההוצאה החודשית על תחבורה בישראל היא הגורם השני (אחרי הוצאות הדיור) התורם ליוקר המחייה בישראל והיא גם הגורם הראשון בפשטות וקלות הפתרון המוצע.
Facebook
תגובות